První, co vás napadne, je použít položku "Poznámka". Poznámka bývá umístěna většinou na konci pořizovacího formuláře a je pro tento účel určena. Název této položky si dokonce můžete i přejmenovat podle své potřeby. Pokud však potřebujete evidovat více dodatečných údajů, je pro vás určen nástroj s názvem Uživatelské atributy. Tento nástroj můžete použít z jakéhokoliv pořizovací obrazovky, stačí stisknout následující ikonu:
Například si představte, že chcete o každém zaměstnanci vědět, ve které budově pracuje, na jakém poschodí a v jaké místnosti. Tyto informace nejsou v Personalistice standardně evidovány. Rozhodnete se, že byste je chtěli evidovat společně se základními údaji o zaměstnanci tj. v tabulce s názvem Identifikace občana. Po stisknutí ikony s názvem Uživatelské atributy je třeba zadat informace o údajích, které chcete sledovat.

Poznámka:
Novou záložku s vašimi vlastními novými položkami uvidíte samozřejmě až po znovuotevření pořizovacího formuláře.
V pořizovacím formuláři vznikne automaticky nová záložka s názvem Uživatelské atributy, nové položky jsou přidány také na konec řádků seznamu.

Po "kliknutí" na novou záložku můžete pořizovat nové položky:
Tímto způsobem lze přidávat "vlastní" položky ke všem pořizovacím formulářům. Tyto položky lze dále používat stejně jako všechny ostatní položky tj. mohou být i součástí výstupů (sestav).
Žádné komentáře:
Okomentovat