Součástí Orsoftu Open jsou i Cestovní příkazy - tuzemské i zahraniční. Skromný pomocník, který nebývá v centru pozornosti při výběru informačního systému. Avšak ve firmách, kde jezdí zaměstnanci častěji na služební cesty, se "výkon" tohoto pomocníka hodnotí pozitivně.
Podsystém Cestovní příkazy byl i součástí původního Orsoftu - začněme proto jednoduchým srovnáním:
Co je pro podsystém Cestovní příkazy samozřejmé?
- respektuje platnou (a relativně složitou) legislativa
- pokrývá veškerou problematiku spojenou se služebními cestami
Bez toho prostě nemohou Cestovní příkazy existovat! 😊
Co bylo převzato z původního řešení Cestovních příkazů?
- oddělené zpracování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů
- základní logika zpracování
- workflow pro schvalování cestovních příkazů
- integrace cestovních příkazů s dalšími podsystémy
Prostě to bylo dobré, detailně propracované, vyhovující realitě! 😊
Co se změnilo?
- zvýšila se přehlednost a intuitivnost zpracování
- využívají se všechny technologické "vymoženosti", které nabízí Orsoft Open jako celek
- k dispozici jsou také grafické tiskové výstupy
- lze využívat Registr územní identifikace, adres a nemovitostí (RÚIAN)
- je možné využívat mapové podklady
- k dispozici je přehledné schvalování pracovních cest a jejich vyúčtování
Využívání Registru územní identifikace, adres a nemovitostí RÚIAN je nepovinné a lze nastavit v konfiguraci. Výhodou jeho využívání je, že jsou údaje o místech (odjezd, jednání, příjezd) kontrolovány na
existenci v tomto registru a pro jednoznačnost údajů je dotahován i okres.
Další novinkou, o které stojí zato se zmínit, jsou mapové podklady. Dostanete se k nim po kliknutí na ikonu s mapou. Na hlavní obrazovce Cestovních příkazů si můžete vybrat cíl cesty přímo z mapy. Při pořizování jednotlivých částí služební cesty si na mapě můžete označit výchozí a cílový bod a spočítá se vám i vzdálenost mezi těmito místy.
Připravila: Vladislava Dejmková
Žádné komentáře:
Okomentovat